beckawestern.blogg.se

En blogg om mig och min westernhäst Cbs Quincy McCue

Senaste veckan

Publicerad 2015-12-02 07:37:46 i Allmänt,

Vi tränar på med Tinga! Inte så mycket speciella saker men för någon dag sedan tog jag äntligen fram stångbettet igen. Inte används nu på länge men jag tänkte att jag inte skulle galoppera så mycket utan jobba mer i skritt och trav. Var bra att öva lösgörande på en hand! Tinga skötte sig bra, det har hon gjort dem senaste dagarna. Det ända är galoppen... Skulle behöva träna upp min  sits så att jag inte hindrar Tinga på något vis :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Jag som skriver är 14 år och bor i Stockholm. Jag rider min painthäst "Tinga" som är sju år. Här kommer ni kunna läsa om träningar, tävlingar och andra hästiga saker!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela